دات نت نیوک

 
دوشنبه 29 آبان 1396  |  ثبت‌نام  | ورود
بیانیه توافق
قابل توجه مراجعه کنندگان محترم 
تارنمای شرکت برق منطقه ای هرمزگان به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق "منوی مشترکین و متقاضیان " مجهز می باشد. در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت تماس برقرار نمایید. 
به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد.
 تارنمای شرکت برق منطقه ای هرمزگان بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.
برای اطلاع رسانی هر گونه گزارش خطا ، شامل خطاهای فنی و غیر فنی با دفتر فناوری اطلاعات از طریق تلفن 33313716-076  ویا پست الکترونیک   ICT@Hrec.co.ir گزارش فرمائید.