ﺳﻪشنبه 03 مرداد 1396  |  ثبت‌نام  | ورود
پرسش های متداول
به چه طریق می توان با مدیرعامل ارتباط برقرار کرد؟
وارد صفحه اول سایت شده (خانه)، در برگه خدمات اکترونیک، فرم مربوط به "درخواست دیدار حضوری با مدیرعامل" را پرنمایید.

به چه طریق می توان با شرکت در ارتباط بود؟
کلیه اطلاعات مربوط به برقراری تماس در قسمت "تماس با ما" قرار دارد. همچنین می توانید بطور مستقیم با مدیرعامل ارتباط برقرار کنید. برای اینکار، وارد صفحه اول سایت شده (خانه)، در برگه خدمات اکترونیک، فرم مربوط به "درخواست دیدار حضوری با مدیرعامل" را پرنمایید.

چگونه می توان دیماند را افزایش (کاهش) داد؟
وارد صفحه اول سایت شده (خانه)، در برگه خدمات اکترونیک، فرم مربوط به "افزایش دیماند" ("کاهش دیماند") را پرنمایید.

چگونه می توان شکایت خود را به اطلاع شرکت رساند؟
وارد صفحه اول سایت شده (خانه)، در برگه خدمات اکترونیک، فرم مربوط به "رسیدگی به شکایات" را پرنمایید.

آیا در این شرکت، خدمات بصورت الکترونیک ارائه می شود؟
بله، برای استفاده از خدمات الکترونیک، وارد صفحه اول سایت شده (خانه)، در برگه خدمات اکترونیک، از خدمات ارائه شده، استفاده نمایید.

چگونه می توان از آخرین مزایدات و مناقصات مطلع شد؟
وارد صفحه اول سایت شده (خانه)، در برگه مناقصه و مزایده، کلیه مناقصات و مزایدات را مشاهده فرمایید.

آیا شرکت برق نیروی جدید استخدام می کند؟
وارد صفحه اول سایت شده (خانه)، در برگه خدمات اکترونیک، فرم مربوط به "فرم استخدام" را پرنمایید. شرکت درخواست شما را بررسی نموده و در صورت لزوم به شما اطلاع خواهد داد.