دات نت نیوک
جمعه 03 اسفند 1397
صفحه اصلی
درباره شرکت
تاریخچه
ماموریت (شرح وظایف کلی)
اهداف
منشور اخلاقی
ساختار سازمانی
افتخارات
اظهارنامه
گواهینامه ها
سند IMS
مسئولیت های اجتماعی
امور فرهنگی
معرفی مدیران
واحدهای تابعه
معاونت ها
معاونت برنامه ریزی و تحقیقات
معاونت مالی و پشتیبانی
معاونت منابع انسانی
معاونت بهره برداری
معاونت طرح و توسعه
دفاتر مستقل
امور بانوان
خدمات الکترونیک
شناسنامه خدمات
ویژه مشترکین و متقاضیان
ویژه همکاران
ویژه پیمانکاران - تامین کنندگان
ویژه سرمایه گذاران
ویژه پژوهشگران - دانشجویان
مرکز دانش
راهنمای مراجعین
مدیریت مصرف
بانک قوانین و مقررات
تعرفه ها
آیین نامه تکمیلی تعرفه های برق
فرصت های سرمایه گذاری - اقدامات حمایتی
کتابخانه دیجیتال
ماهنامه
مقالات
پرسش های متداول
تالار گفتگو
پرسشنامه
ارتباطات
معرفی پروژه ها
مزایدات و مناقصات
اخبار و اطلاعیه ها
گزارش تصویری
چند رسانه ای
انعکاس در رسانه ها
گزارش عملکرد
نظرسنجی
نقشه سایت
تماس با ما
روش تماس با دستگاه
ارتباط با مدیران
ارتباط با مسئولین تارنما
EN
ثبتنام
ورود
جستجو
بیانیه توافق سطح خدمت
الزامات قانونی
/
بیانیه توافق سطح خدمت
در تارنمای شرکت مادر تخصصی توانیر خدمات در انواع و به شرح زیر ارائه می گردد:
خدمات اطلاع رسانی :
مناقصه ها/ مزایده های صنعت برق
اطلاعات مورد نیاز مشتریان برق برای مدیریت مصرف
ارائه خدمات به کارکنان و کاربران از طریق صفحه شخصی
تعرفه های برق در سال های 1389 تا 1394
قوانین و مقررات
جلسات و صورتجلسات
خدمات تعاملی :
رسیدگی به شکایات
محاسبه هزینه های برق مصرفی با تعرفه های سال های 1389 و 90 و 91 و 92 و 94
مسئولیت ارائه خدمت :
فراهم ساختن بستر لازم برای ارائه ، تضمین ، پایداری و رفع اشکالات اعلام شده در مورد خدمات ارائه شده به عهده دفتر فناوری اطلاعات و آمار- گروه برنامه ریزی شرکت توانیر می باشد.
مسئولیت کاربران :
بهره برداری و اعلام مشکلات استفاده از خدمت به میز خدمات شرکت توانیر می باشد.
درخواست خدمت :
از طریق ارسال نامه به مدیر دفتر فناوری اطلاعات و آمار و نیز میز خدمات شرکت می باشد.
دسترس پذیری :
این خدمات همواره دردسترس می باشند وموارداحتمالی خروج از دسترس،ازطریق تارنما اطلاع رسانی می گردد.
نگهداری و تغییرات خدمت :
در صورت نیاز به انجام عملیات تغییر و نگهداری که منجر به عدم دسترسی به خدمت در ساعات مورد نیاز خواهد شد ارائه کننده خدمت مراتب را از قبل با بهره بردار هماهنگ خواهد نمود.
گزارش دهی ، بازبینی و ممیزی :
ارائه کننده سرویس سالانه و یا در دوره های زمانی درخواستی گزارش استفاده پرسنل بهره بردار از خدمات مناقصه ها/ مزایده های صنعت برق و رسیدگی به شکایات و جلسات و صورتجلسات را ارائه خواهد نمود.
فسخ و پایان :
در زمان فسخ و پایان خدمت ، ارائه کننده ابتدا یک نسخه پشتیبان از اطلاعات بهره بردار تهیه نموده و سپس نسبت به قطع خدمت اقدام خواهد کرد.